Επιστροφές-Αλλαγές

Επιστροφές-Αλλαγές
Αλλαγές  γίνονται δεκτές σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών. Επιπλέον για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με την απόδειξη λιανικής πώλησης και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Επιστροφή χρήματων ή αλλαγή δεν πραγματοποιείται σε διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.

Εξαιρέσεις Επιστρεφόμενων Ειδών
Eιδική μνεία, ότι εν όψει της διάταξης του αρ. 3ιβ του ν. 2251/1994, επιστροφές και αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές και δε χωρεί υπαναχώρηση στα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή και για λόγους υγιεινής, όπως ενδεικτικά σε : Set Εσωρούχων, Κορμάκια, Μαγιό, Σκουλαρίκια, Κοσμήματα Σώματος, Προϊόντα μαλλιών (όπως σαμπουάν και μάσκες), Βούρτσες μαλλιών, Καλλυντικά, Τρέσες ραμμένες με Kλιπς, Νano Hair Extension, Τουπέ Κορυφής και προϊόντα αποτρίχωσης.
Σε προϊόντα τα οποία έχει γίνει ειδική παραγγελία (Custom Made) για τον κάθε πελάτη όπως Τρέσες ραμμένες με κλιπς, Nano Hair Extensions & Τουπέ Κορυφής καταβάλλεται προκαταβολή η οποία δεν επιστρέφεται σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας.

Πολιτική Ακυρωμένων Παραγγελιών
Ακύρωση μίας παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο εντός της ημέρας της παραγγελίας σας για να μπορέσουμε προβούμε σε ακύρωση και να μην αποσταλεί το πακέτο και αφού επικοινωνήσετε άμεσα στο 2317 002888 , δίνοντας μας τα στοιχεία της παραγγελίας (όπως όνομα, τηλέφωνο και αριθμό παραγγελίας). Σε περίπτωση μη έγκυρης ακύρωσης ή μη παραλαβής της παραγγελίας σας , η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει να καταβληθεί σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της το κόστος των μεταφορικών και το κόστος της συσκευασίας της παραγγελίας σας.

Πως επιστρέφω ένα πακέτο;
Συσκευάζετε το προϊόν, στην αρχική του συσκευασία ή σε ένα μεγαλύτερο κουτί έτσι ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Τοποθετείται μέσα ένα έγγραφο στο οποίο γράφετε τον αριθμό της παραγγελίας (εάν αυτή έχει γίνει ηλεκτρονικά) και ένα κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας. Αργότερα παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό για επιστροφή.
Επισημάνουμε πως σε περίπτωση που το προϊόν δεν πληρεί της προϋποθέσεις επιστροφής θα επιστρέφεται στον αποστολέα με δική του χρέωση.

Τι συμβαίνει στην περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν; 
Σε περίπτωση που φθάσει ένα αντικείμενο ελλαττωματικό σε πελάτη, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 24 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο 2317 002888 ή μέσω email στο info@hairduty.gr και τότε η επιστροφή ελλαττωματικού προϊόντος γίνεται αποδεκτή και όλες οι χρεώσεις αποστολής για την επιστροφή και αντικατάσταση αναλαμβάνονται από εμάς. Μόλις το προϊόν φτάσει στη εταιρία ελέγχεται για να διαπιστωθεί αν είναι όντως ελαττωματικό. Προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν είναι ελλαττωματικό θα πρέπει να μας αποστείλετε με email στο info@hairduty.gr φωτογραφίες του προϊόντος προκειμένου να ελεγχθεί από το αρμόδιο τμήμα. Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία επιβαρύνεστε εξ ολοκλήρου όλα τα έξοδα μεταφοράς του προϊόντος και όσα προκύψουν. Καθώς επίσης η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του. Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν. Στην περίπτωση που το προϊόν δεν χαρακτηριστεί ελαττωματικό, επιστρέφεται στον πελάτη με επιβάρυνση του μεταφορικού κόστους.

Τι πρέπει να κάνω για να πραγματοποιήσω αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος; 
Θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας στην ηλεκτρονική φόρμα Αλλαγής/Επιστροφής πατώντας ΕΔΩ! επιλέγοντας τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας. Μόλις ελεγχθεί το αίτημα σας θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω email ή τηλεφωνικώς.

Πως μπορώ να κάνω αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος; 
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή ή επιστροφή του προϊόντος σας πηγαίνοντας στο πλησιέστερο κατάστημα ACS της περιοχής σας ή μπορείτε να καλέσετε στο κατάστημα και να ζητήσετε παραλαβή του δέματος από τον χώρο σας από έναν courier. Ζητάτε να γίνει χρέωση παραλήπτη και αργότερα αυτό το ποσό αφαιρείται από το σύνολο των προϊόντων σας. Αυτή η διαδικασία επιστροφής πακέτου κοστίζει 2,50€. Εάν επιθυμείτε αλλαγή στο προϊόν τα μεταφορικά του νέου δέματος χρεώνονται κανονικά, το δέμα μπορεί να σταλεί με τα συνεργαζόμενα πρακτορεία ACS ή ELTA COURIER  και η χρέωση είναι στα 2,50€. Επίσης για κάθε δέμα υπάρχει και το κόστος της αντικαταβολής το οποίο είναι στα 2,50€. Συνολικά δηλαδή εάν θέλετε αλλαγή προϊόντος η διαδικασία κοστίζει 7,50€ ενώ εάν θέλετε επιστροφή κοστίζει 2,50€.

  • Τα μεταφορικά και το κόστος αντικαταβολής θα αφαιρεθούν και στην περίπτωση που το προϊόν ήταν στην προσφορά με δωρεάν μεταφορικά. Αυτό συμβαίνει γιατί η εταιρεία έχει πληρώσει τα μεταφορικά για την αποστολή του προϊόντος απλά δεν τα έχει χρεώσει στον πελάτη όταν η συναλλαγή είναι επιτυχής.
  • Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου η επιστροφή πρέπει να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι: HAIRDUTY.GR Βασιλίσσης Όλγας 120, Θεσσαλονίκη ΤΚ: 54645
2317 002888

Το χρώμα μαλλιών δεν μου ταιριάζει μπορώ να κάνω αλλαγή;
Όσον αφορά την κατηγορία των φυσικών μαλλιών (Tρέσες, Extensions, Tapes και άλλα) είναι λογικό να παραγγείλετε ένα προϊόν το οποίο δεν ταίριαξε με το φυσικό χρώμα των μαλλιών σας. Σε αυτή την περίπτωση το κατανοούμε απόλυτα και μπορούμε να πραγματοποιήσουμε αλλαγή ή και επιστροφή χρημάτων εφόσον μας καλέσετε στο 2317 002888 ή μας ενημερώσετε μέσω email στο info@hairduty.gr την ίδια ημερομηνία παραλαβής και αποσταλεί το δέμα από εσάς την επόμενη ημέρα. Εάν το προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και δεν περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης δεν θα μπορέσουμε να προβούμε σε αλλαγή και θα σταλεί το δέμα πίσω σε εσάς με δική σας χρέωση.

Επιστροφή χρημάτων
Θα σας ειδοποιήσουμε μέσω email ή τηλεφωνικώς όταν επεξεργαστούμε την επιστροφή σας. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας είναι πληρωμένη με την μέθοδο της αντικαταβολής, όλες οι επιτυχείς επιστροφές θα πιστωθούν στον λογαριασμό τραπέζης στον οποίο επιθυμείτε να γυρίσουμε τα χρήματα πίσω εφόσον μας έχετε στείλει μέσω email τον αριθμό IBAN και την τράπεζα σας (συνεργαζόμενες τράπεζες: Πειραιώς, Alpha Bank. Eurobank). Εάν η παραγγελία σας είναι πληρωμένη με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, τα χρήματα θα γυρίσουν στην κάρτα με την οποία έχετε κάνει την συναλλαγή και όχι σε άλλο λογαριασμό.Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι επιστροφές ενδέχεται να χρειαστούν 7 έως 15 εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών) για να εμφανιστούν στο λογαριασμό σας.

Αλλαγή/Επιστροφή προϊόντων στο κατάστημα Βασιλίσσης Όλγας 
Για αγορές στο κατάστημα μας στην Θεσσαλονίκη, αλλαγές στα προϊόντα γίνονται δεκτές εντός 5 εργάσιμων ημερών με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται αποδεκτές.

keyboard_arrow_up